Preskoči na vsebino
Konfigurator

Obsługa klienta

Twoja satysfakcja z naszych produktów i usług jest dla nas najważniejsza. W Pirnar jest więc rzeczą oczywistą, że będziesz mieć nasze pełne wsparcie w rozwiązywaniu wszelkich problemów, które możesz napotkać.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia przy drzwiach wejściowych, skontaktuj się ze swoim partnerem handlowym Pirnar, u którego zamówiłeś drzwi.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz skontaktować się ze swoim partnerem handlowym Pirnar, wypełnij formularz po prawej stronie, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Byłoby dla nas bardzo pomocne, gdybyś mógł również przesłać nam zdjęcie naklejki CE/kodu QR, które powinny znajdować się na drzwiach, zgodnie z poniższym schematem.

Jak znaleźć naklejkę CE lub kod QR?

Prosimy o kompletne wypełnienie poniższego formularza.

Nasz zespół wsparcia skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Jeżeli nie posiadają Państwo numeru zamówienia, prosimy o załączenie zdjęcia naklejki CE/kodu QR znajdującej się na skrzydle drzwi w pobliżu górnego zawiasu (patrz schemat).

Jeśli kupiłeś swoje drzwi Pirnar przed 2011 rokiem, po prostu wpisz: PPR 2010 – 01234

   

   

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celu wypełnienia naszych zobowiązań umownych i posprzedażowych (np. usługi) i będziemy je przechowywać tylko do końca wspólnie uzgodnionego okresu gwarancyjnego.

Drzwi wejściowe
Zaprojektuj swoje drzwi wejściowe
PRZEJDŹ DO KONFIGURATORA
Saloni
Odwiedź salon Pirnar
Dotknij drzwi wejściowych
Katalogi drzwi wejściowych
Pobierz katalogi drzwi wejściowych
ODKRYJ WSZYSTKIE MODELE DRZWI WEJŚCIOWYCH
top
Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jej wydajności.
Te pliki cookie nie mają wpływu na prywatność użytkownika. Więcej ...