Obsługa klienta
Twoja satysfakcja z naszych produktów i usług jest dla nas najważniejsza. W Pirnar jest więc rzeczą oczywistą, że będziesz mieć nasze pełne wsparcie w rozwiązywaniu wszelkich problemów, które możesz napotkać.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia przy drzwiach wejściowych, skontaktuj się ze swoim partnerem handlowym Pirnar, u którego zamówiłeś drzwi.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz skontaktować się ze swoim partnerem handlowym Pirnar, wypełnij formularz po prawej stronie, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Byłoby dla nas bardzo pomocne, gdybyś mógł również przesłać nam zdjęcie naklejki CE/kodu QR, które powinny znajdować się na drzwiach, zgodnie z poniższym schematem.
Prosimy o kompletne wypełnienie poniższego formularza.
Nasz zespół wsparcia skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.