Gwarancja
Wieloletnie doświadczenie, wysokiej jakości materiały i staranne wykonanie zawsze były kluczem do dobrej opinii firmy Pirnar. Z przyjemnością oferujemy następujące usługi gwarancyjne.
5 LAT:
- Na wbudowane szklo.
- Na trwałość koloru malowanych proszkowo drzwi aluminiowych.
3 LATA:
- Na trwałość koloru drzwi drewnianych w odcieniach kolorów z palety kolorów Pirnar przy prawidłowej i regularnej konserwacji.
2 LATA:
- Na wbudowany osprzęt.
- Na wbudowane urządzenia samozamykające.
- Na elementy elektroniczne (domofon).
- Na oświetlenie LED.
- Na skaner linii papilarnych.
Warunki roszczeń gwarancyjnych
- Reklamacje są ważne tylko wtedy, gdy produkty są regularnie i terminowo serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta.
- Przedstawienie faktury i karty gwarancyjnej zawierającej opis usterki oraz dane użytkownika i reklamowanego budynku (adres budynku, numer telefonu użytkownika, numer faktury).
- Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu do klienta. Podpisując protokół odbioru towarów i usług lub dowód dostawy, kupujący wyraża zgodę na treść karty gwarancyjnej.
- Sprzedający zapewnia kupującemu serwis i konserwację po dostarczeniu produktu oraz części zamiennych w okresie gwarancyjnym.
- Części zamienne obejmują również części, które wizualnie nie pasują do oryginału, ale są porównywalne i mają taką samą funkcję jak oryginał.
- Wszelkie żądania klientów dotyczące usunięcia wad spowodowanych przez osoby trzecie są wyłączone z gwarancji bez pisemnej zgody producenta.
- The warranty does not exclude the consumer's rights arising from the seller's liability for defects in the goods.
Gwarancja nie obejmuje:
-
Drzwi wejściowe drewniane
- Olejowanych powierzchni drewnianych.
- Wad drewna dopuszczonych przez normę określającą jakość drewna na drzwi i okna.
- Jeśli kupujący wykonał obróbkę powierzchni samodzielnie lub za pośrednictwem strony trzeciej.
- W przypadku zmiany powierzchni spowodowanej wpływami środowiska.
- W przypadku różnic kolorystycznych pomiędzy próbnikiem wzornika z wzornika a poszczególnymi elementami drzwi, które wynikają z różnych partii lakierów, naturalnej struktury drewna oraz różnej chłonności powłok podczas obróbki powierzchni.
- Jeśli klient zażąda wykończenia powierzchni drzwi drewnianych bezbarwnymi powłokami nieodpornymi na promieniowanie UV na zewnętrznej stronie drzwi.
- W przypadku drzwi drewnianych o bardzo ciemnych kolorach lub szkliw, które powodują nadmierne nagrzewanie się drewna.
- W przypadku różnic kolorystycznych przy dokonywaniu dodatkowych zamówień lub ponownych zamówień farby.
- W przypadku drobnych nieprawidłowości wymiarowych, konstrukcyjnych i malarskich, które nie są zauważalne z odległości 3 m (na zewnątrz) lub 2 m (wewnątrz) w normalnym świetle dziennym.
- Jeżeli regularne zabiegi konserwacyjne (co najmniej 1-2 razy w roku) olejowanych powierzchni nie były przeprowadzane lub były przeprowadzane niewłaściwie. Wynikające z tego ewentualne wady powierzchni drewnianych lub zakrzywionych skrzydeł drzwiowych nie stanowią powodu do reklamacji.
- Jeśli wady drewna zostały naprawione przez producenta drzwi przy użyciu drewnianych łódek, szpachli lub wosku. Wynika z tego, że żywica, która może wyciekać z naprawionej żywicy w drewnie, nie jest powodem do reklamacji.
- w przypadku spękań, sęków (układ, wielkość, ilość), drobnych pęknięć drewna, różnic w kolorze drewna, nierównych krawędzi sękatych powierzchni drewna, falistych pasów nierównomiernego narostu forniru nie stanowią podstawy do reklamacji .
- W przypadku powierzchni refleksyjnych i szkliw o różnych kształtach w drewnie dębowym, ponieważ są one naturalną częścią struktury dębu.
- Jeśli modrzewiowe drzwi składają się z elementów drewnianych o różnych odcieniach kolorystycznych, ponieważ drewno modrzewiowe jest naturalnie bardzo zróżnicowane (żółtawe, czerwonawe, brązowawe, jaśniejsze lub ciemniejsze). Dlatego drzwi nie mogą mieć całkowicie jednolitego odcienia koloru.
-
Aluminiowe drzwi wejściowe
- Jeżeli przedmiotowy towar nie został w pełni opłacony.
- Jeżeli w ofercie lub w zamówieniu wyraźnie zaznaczono, że producent nie udziela gwarancji na pojedynczy produkt.
- Jeżeli przedmiotowy towar zostanie zamontowany pomimo wcześniej stwierdzonych i widocznych wad, a sprzedający jednocześnie nie wyraził zgody na montaż przedmiotowego towaru.
- Jeżeli drzwi były używane do celów innych niż ich przeznaczenie.
- W przypadku zamówienia przez klienta wykonania drzwi w wymiarach nie zalecanych przez producenta, branżę lub producenta okuć.
- Jeżeli drzwi były narażone na bezpośrednie działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce) lub była przechowywana w wilgotnych pomieszczeniach.
- Jeśli instalacja elementów elektrycznych nie została przeprowadzona przez wykwalifikowanego elektryka.
- W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku mechanicznych i chemicznych oddziaływań na powierzchnię (uderzenia, przetarcia, czyszczenie), niewłaściwego i gwałtownego użytkowania lub nadmiernego użytkowania drzwi w przypadku przejściowych pojawienia się na powierzchni takich jak zacieki lub przebarwienia.
- W przypadku zużycia lub pęknięcia sprzętu w wyniku uszkodzeń fizycznych.
- Jeśli produkt jest narażony na ekstremalne warunki pogodowe, słoną wodę, agresywne działanie lub wilgotność powyżej 70%.
- Jeżeli drzwi wejściowe są zabudowane zlicowane z elewacją budynku lub wpuszczone w próg poniżej 15 cm i nie ma baldachimu ani przedsionka.
- W przypadku użycia pod przymusem oraz działania siły wyższej (klęski żywiołowe, wybuchy, pożary, burze).
- Jeśli instalacja lub wymiana została przeprowadzona przez osobę nieupoważnioną przez sprzedawcę.
- Jeżeli wada jest spowodowana ingerencją osoby nieupoważnionej.
- Za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przechowywaniem i obchodzeniem się z produktami.
- Jeśli w przypadku podłączenia elektrycznego nie przestrzegano instrukcji dotyczących podłączenia elektrycznego, a połączenie zostało wykonane w sposób inny niż zalecany.
- Jeśli produkt nie był konserwowany zgodnie z instrukcją użytkowania i konserwacji.
- Changes in the appearance of the surface due to pollution.
- Zmiany w wyglądzie powierzchni spowodowane zanieczyszczeniami. - W przypadku skraplania się pary wodnej na powierzchni w wyniku zwiększonej wilgotności w pomieszczeniu i niedostatecznej wentylacji.
- W przypadku odchyleń w niuansach kolorystycznych szkła, które wynikają z konstrukcji szkła.
- W przypadku wad wizualnych na szybie mieszczących się w granicach normy dotyczącej oceny wizualnej jakości szkła.
- - W przypadku ingerencji w szybę.
- W przypadku pęknięcia szkła w wyniku uderzenia, nacisku, obciążenia punktowego, miejscowego przegrzania, częściowego zacienienia lub utrudnionej wentylacji.
- W przypadku znaków związanych z produkcją na produkcie (pismo, oznaczenia...).