Preskoči na vsebino
Konfigurator

 

Gwarancja

Wieloletnie doświadczenie, wysokiej jakości materiały i staranne wykonanie zawsze były kluczem do dobrej opinii firmy Pirnar. Z przyjemnością oferujemy następujące usługi gwarancyjne.

5 LAT:

  • Na wbudowane szklo.
  • Na trwałość koloru malowanych proszkowo drzwi aluminiowych.

3 LATA:

  • Na trwałość koloru drzwi drewnianych w odcieniach kolorów z palety kolorów Pirnar przy prawidłowej i regularnej konserwacji.

2 LATA:

  • Na wbudowany osprzęt.
  • Na wbudowane urządzenia samozamykające.
  • Na elementy elektroniczne (domofon).
  • Na oświetlenie LED.
  • Na skaner linii papilarnych.

Warunki roszczeń gwarancyjnych

  • Reklamacje są ważne tylko wtedy, gdy produkty są regularnie i terminowo serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta.
  • Przedstawienie faktury i karty gwarancyjnej zawierającej opis usterki oraz dane użytkownika i reklamowanego budynku (adres budynku, numer telefonu użytkownika, numer faktury).
  • Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu do klienta. Podpisując protokół odbioru towarów i usług lub dowód dostawy, kupujący wyraża zgodę na treść karty gwarancyjnej.
  • Sprzedający zapewnia kupującemu serwis i konserwację po dostarczeniu produktu oraz części zamiennych w okresie gwarancyjnym.
  • Części zamienne obejmują również części, które wizualnie nie pasują do oryginału, ale są porównywalne i mają taką samą funkcję jak oryginał.
  • Wszelkie żądania klientów dotyczące usunięcia wad spowodowanych przez osoby trzecie są wyłączone z gwarancji bez pisemnej zgody producenta.
  • The warranty does not exclude the consumer's rights arising from the seller's liability for defects in the goods.

PIRNAR

Gwarancja nie obejmuje:

  • Drzwi wejściowe drewniane

    • Olejowanych powierzchni drewnianych.
    • Wad drewna dopuszczonych przez normę określającą jakość drewna na drzwi i okna.
    • Jeśli kupujący wykonał obróbkę powierzchni samodzielnie lub za pośrednictwem strony trzeciej.
    • W przypadku zmiany powierzchni spowodowanej wpływami środowiska.
    • W przypadku różnic kolorystycznych pomiędzy próbnikiem wzornika z wzornika a poszczególnymi elementami drzwi, które wynikają z różnych partii lakierów, naturalnej struktury drewna oraz różnej chłonności powłok podczas obróbki powierzchni.
    • Jeśli klient zażąda wykończenia powierzchni drzwi drewnianych bezbarwnymi powłokami nieodpornymi na promieniowanie UV na zewnętrznej stronie drzwi.
    • W przypadku drzwi drewnianych o bardzo ciemnych kolorach lub szkliw, które powodują nadmierne nagrzewanie się drewna.
    • W przypadku różnic kolorystycznych przy dokonywaniu dodatkowych zamówień lub ponownych zamówień farby.
    • W przypadku drobnych nieprawidłowości wymiarowych, konstrukcyjnych i malarskich, które nie są zauważalne z odległości 3 m (na zewnątrz) lub 2 m (wewnątrz) w normalnym świetle dziennym.
    • Jeżeli regularne zabiegi konserwacyjne (co najmniej 1-2 razy w roku) olejowanych powierzchni nie były przeprowadzane lub były przeprowadzane niewłaściwie. Wynikające z tego ewentualne wady powierzchni drewnianych lub zakrzywionych skrzydeł drzwiowych nie stanowią powodu do reklamacji.
    • Jeśli wady drewna zostały naprawione przez producenta drzwi przy użyciu drewnianych łódek, szpachli lub wosku. Wynika z tego, że żywica, która może wyciekać z naprawionej żywicy w drewnie, nie jest powodem do reklamacji.
    • w przypadku spękań, sęków (układ, wielkość, ilość), drobnych pęknięć drewna, różnic w kolorze drewna, nierównych krawędzi sękatych powierzchni drewna, falistych pasów nierównomiernego narostu forniru nie stanowią podstawy do reklamacji .
    • W przypadku powierzchni refleksyjnych i szkliw o różnych kształtach w drewnie dębowym, ponieważ są one naturalną częścią struktury dębu.
    • Jeśli modrzewiowe drzwi składają się z elementów drewnianych o różnych odcieniach kolorystycznych, ponieważ drewno modrzewiowe jest naturalnie bardzo zróżnicowane (żółtawe, czerwonawe, brązowawe, jaśniejsze lub ciemniejsze). Dlatego drzwi nie mogą mieć całkowicie jednolitego odcienia koloru.
  • Aluminiowe drzwi wejściowe

    • Jeżeli przedmiotowy towar nie został w pełni opłacony.
    • Jeżeli w ofercie lub w zamówieniu wyraźnie zaznaczono, że producent nie udziela gwarancji na pojedynczy produkt.
    • Jeżeli przedmiotowy towar zostanie zamontowany pomimo wcześniej stwierdzonych i widocznych wad, a sprzedający jednocześnie nie wyraził zgody na montaż przedmiotowego towaru.
    • Jeżeli drzwi były używane do celów innych niż ich przeznaczenie.
    • W przypadku zamówienia przez klienta wykonania drzwi w wymiarach nie zalecanych przez producenta, branżę lub producenta okuć.
    • Jeżeli drzwi były narażone na bezpośrednie działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce) lub była przechowywana w wilgotnych pomieszczeniach.
    • Jeśli instalacja elementów elektrycznych nie została przeprowadzona przez wykwalifikowanego elektryka.
    • W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku mechanicznych i chemicznych oddziaływań na powierzchnię (uderzenia, przetarcia, czyszczenie), niewłaściwego i gwałtownego użytkowania lub nadmiernego użytkowania drzwi w przypadku przejściowych pojawienia się na powierzchni takich jak zacieki lub przebarwienia.
    • W przypadku zużycia lub pęknięcia sprzętu w wyniku uszkodzeń fizycznych.
    • Jeśli produkt jest narażony na ekstremalne warunki pogodowe, słoną wodę, agresywne działanie lub wilgotność powyżej 70%.
    • Jeżeli drzwi wejściowe są zabudowane zlicowane z elewacją budynku lub wpuszczone w próg poniżej 15 cm i nie ma baldachimu ani przedsionka.
    • W przypadku użycia pod przymusem oraz działania siły wyższej (klęski żywiołowe, wybuchy, pożary, burze).
    • Jeśli instalacja lub wymiana została przeprowadzona przez osobę nieupoważnioną przez sprzedawcę.
    • Jeżeli wada jest spowodowana ingerencją osoby nieupoważnionej.
    • Za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przechowywaniem i obchodzeniem się z produktami.
    • Jeśli w przypadku podłączenia elektrycznego nie przestrzegano instrukcji dotyczących podłączenia elektrycznego, a połączenie zostało wykonane w sposób inny niż zalecany.
    • Jeśli produkt nie był konserwowany zgodnie z instrukcją użytkowania i konserwacji.
    • Changes in the appearance of the surface due to pollution.
    • Zmiany w wyglądzie powierzchni spowodowane zanieczyszczeniami. - W przypadku skraplania się pary wodnej na powierzchni w wyniku zwiększonej wilgotności w pomieszczeniu i niedostatecznej wentylacji.
    • W przypadku odchyleń w niuansach kolorystycznych szkła, które wynikają z konstrukcji szkła.
    • W przypadku wad wizualnych na szybie mieszczących się w granicach normy dotyczącej oceny wizualnej jakości szkła.
    • - W przypadku ingerencji w szybę.
    • W przypadku pęknięcia szkła w wyniku uderzenia, nacisku, obciążenia punktowego, miejscowego przegrzania, częściowego zacienienia lub utrudnionej wentylacji.
    • W przypadku znaków związanych z produkcją na produkcie (pismo, oznaczenia...).
Drzwi wejściowe
Zaprojektuj swoje drzwi wejściowe
PRZEJDŹ DO KONFIGURATORA
Saloni
Odwiedź salon Pirnar
Dotknij drzwi wejściowych
Katalogi drzwi wejściowych
Pobierz katalogi drzwi wejściowych
ODKRYJ WSZYSTKIE MODELE DRZWI WEJŚCIOWYCH
top
Ta strona używa plików cookie w celu poprawy jej wydajności.
Te pliki cookie nie mają wpływu na prywatność użytkownika. Więcej ...